سوال :

باسلام آقای دکتر تحت نظر خودتون به مدت هفت ماهه قرص راکوتان مصرف کردم الان جوشهای صورتم خوب شده شاید مثلا ماهی صورتم چندتاجوش بزنه الان میخوام مصرف قرص را قطع کنم.آیا امکان عود جوشها دوباره وجود داره مثل سابق یا نه


دکتر جمال الدین حسن زاده :

میزان عود آکنه پس از قطع این دارو با میزان تجمعی مصرف دارو رابطه عکس داره. به این معنی هر چه تعداد کلی مصرف دارو بیشتر باشه احتمال عود کمتره. در صورت عود معمولا شدت آکنه کمتر از شروع درمان است. [1401-02-08]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا افراد قطع نخاع بچه دار میشوند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان اگزما دستدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
روز جهانی پسوریازیس ، 7 آبان (29 اکتبر)دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
بعد از بلفاروپلاستی به چه مراقبتهایی نیاز است؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ریزش موی کششیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
مشکلات دندان های نهفته در کودکان و نوجواناندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت