سوال :

سلام خسته نباشيد من خانمي 38 ساله هستم بهمن سال گذشته براي افزايش وزن مکمل تبليغاتي فت فيس استفاده کردم وزنم از 48 کيلو به 50 کيلو رسيد بعدش رگهاي پام حالت واريسي پيدا کرد قوزک پام هنوزم ورم داره رگهاي ستام خيلي قطور شدن وزير پوست مشخصن پوست صورت دستها و بدنم خيلي تيره شده مشکل اصلي من ريزش 3و5ا مژه ها و ابرو هامه که سه هفته است شروع شده و اسپري ها و محلول هاي متخصص پوست و مو هم تاثيري نداشته لطفا راهنمائيم کنيد بهم بگيد آيا اشتباهم قابل جبرانه؟جلوي ريزش موها و ابروهامو ميشه گرفت؟آرگهاي پوست سرم آسيب ديده و ديگه مو ها رو نميتونه نگه داره؟موها و ابروهايي که ريخته دوباره بيرون مياد؟ا


دکتر جمال الدین حسن زاده :

ریزش مو ناشی از این ترکیبات احتمال بهبودی رو داره . اما در کل بعضی از عوارض پوستی و سیستمیک داروهای چاق کننده متاسفانه قابل برگشت نیست. [1401-06-26]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عملکرد جنسی زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیکدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
عملکرد بیضه در مرداندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس کدام نواحی می باشد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
عمل میکروتسه بیضه برای درمان آزواسپرمی – دکتر صالحیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانیددکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژلدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
شخصیت پارانوئید و شکاک و بد بیندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت