سوال :

باسلام همسر من مدتی در ناحیه نوک انگشتان دستش احساس داغی می کنه و کمد درد هم داره می خواستم بدونم به هم ربطی داره و دلیل این احساس گرمای شدید را می خواستم بدونم باتشکر


دکتر علی فرخانی :

وجود حس داغی در نوک انگشتان دست می تواند به دلیل مشکلات عروقی و یا مشکل در سیستم اتونوم (سیستم عصبی خودکار) یا همان سمپاتیک، پاراسمپاتیک باشد. که البته احتمال مشکلات سیستم عروقی بیششتر است و وجود کمردرد هم می تواند به این مسائل مرتبط باشد یا اینکه اصولا کمردرد مکانیکال باشد. به هرحال یک معاینه فیزیکی حتما نیاز می باشد. [1401-10-15]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، روبروی بانک ملت، کوی26
تلفن : 32367465 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اپیدیدیمیت یا عفونت بیضه چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
کاشت حلزون شنوایی به چه کسانی کمک می کند ؟دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
علل سندرم تونل مچ دستدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
ملاسما چیست و بهترین درمان ملاسمادکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
کاربرد لیزر جنسیسدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آبسه پستان چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
روش های پزشکی آبرسانی پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
نکاتی در مورد بالش های طبیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان بیماران مبتلا به فیبروز کیستیک یا سی افدکتر محمد رضا مدرسی [ فوق تخصص ریه و دستگاه تنفسی کودکان ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت