سوال :

سلام. پسر مجرد و 26 سالم. یک سال و نیم قرص فینپشیا و ماینوکسیدیل را برای ریزش هورمونی مصرف کردم و راضی بودم. 6 ماه قبل به پیشنهاد دکتر اورولوژی به دلیل انجام آزمایش اسپرم 3 ماه فینپشیا را قطع کردم و از کپسول آناکپس و ماینوکسیدیل استفاده کردم . پس از آن 3 ماه مصرف نکردن فینپشیا، الان سه ماه است که دوباره فینپشیا شروع کردم با ماینوکسیدیل (مثل قبل). ولی 2 هفته است که شاهد ریزش موهام هستم به خصوص در ناحیه فرق سر و کنار سر. البته بیشتر موقع حمام است.این ریزش به دلیل قطع دارو بوده است؟ اگر به خاطر قطع دارو است چه مدت این ریزش ادامه دارد؟ دارویی هست جلوی این ریزش گرفته شود؟ ممنون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ممکن است معمولا یکی دو ماه اگر فقط در حمام است اهمیت زیادی ندارد به درمان ادامه بدهید [1401-07-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی داپلر بارداری | سونوگرافی رنگی جنین برای چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
رادیوگرافی فول اسپایندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
نورالژی عصب سه قلودکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شباهتها و تفاوت های سرطان پستان تهاجمی و غیرتهاجمیدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
سونوگرافی زنان و مامایی شامل چه مواردی میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
کلیه نابجا چیست و چه علائمی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فیلر هیالورونیک اسید جوانساز است یا حجم دهنده؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
نیدلینگ صورت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت