سوال :

بسمه تعالی خانم دکتر با سلام و عرض ادب خانم بنده برای دومین بار است که در حاملگی شش الی نه هفتگی جنین از ضربان می افتد و سقط میشود ما آزمایشهای کروموزوم و کشت جنین انجام دادیم همه طبیعی بودند فقط موردی که بود در آزمایش خون مقدار فیرینوژن چهارصد و هشتاد بود یعنی بالاتر از مقدار حداکثر. آیا این میتواند عامل سقط باشد من سنم 37 و خانم 32 سال هستش. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. خیر میزان فیبرینوژن نقشی در بروز سقط ندارد.درصدی از سقطها بدون علت هستند و ازمایشات نرمال. [1395-11-29]


پاسخ سوال پزشکیبارداری جنین سقط

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی ترانس رکتال چیست؟ | کاربرد سونو رکتال زنان و مرداندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
پاک کردن خالکوبی با لیزر کیوسوئیچدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
راهکارهایی برای جلوگیری از پیری زودرسدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
واکسیناسیون چه نقشی در پیشگیری از هپاتیت دارد و چالش های حاضر چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی داپلر عروق مغز به چه دلیل انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت