سوال :

با سلام میخواستم بدانم من اولین باره لکه بینی دارم خیلی کم قرصامم منظم میخورم ممکنه بخاطر قارچم باشه چون سه چار ماهه قارچ گرفتم فلوکونازولو قطع میکنم برمیگرده دکتر گفته تا شش ماه فلوکونازولو هفته ای یه باربخور اما راستش منظم نخوردم آیا دارومو عوض کنم .با تشکر از شما


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. اگر سابقه عفونت قارچی مکرر دارید داروها را کامل مصرف کنید.لکه بینی مختصر ممکن است به علت مصر ف قرصها باشد که موقتی است. [1396-03-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی و ژلدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
روشهای غیر جراحی رفع غبغبدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تزریق فیلر ژویدرم (Juvederm)دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چه کسانی به پستان فیبروکیستیک مبتلا می شوند؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
آیا انجام عمل ليزيك و لازک برای مبتلايان به قوز قرنيه مجاز است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
کراتیت باکتریايىدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
کلیپ ارتودونسی جهت اصلاح روابط دندانی 2دکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
هیدروفیشیال پوست چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عدل چيست ؟دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت