سوال :

با سلام میخواستم بدانم من اولین باره لکه بینی دارم خیلی کم قرصامم منظم میخورم ممکنه بخاطر قارچم باشه چون سه چار ماهه قارچ گرفتم فلوکونازولو قطع میکنم برمیگرده دکتر گفته تا شش ماه فلوکونازولو هفته ای یه باربخور اما راستش منظم نخوردم آیا دارومو عوض کنم .با تشکر از شما


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. اگر سابقه عفونت قارچی مکرر دارید داروها را کامل مصرف کنید.لکه بینی مختصر ممکن است به علت مصر ف قرصها باشد که موقتی است. [1396-03-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هایفو درمان غیر جراحی افتادگی پوست صورتدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
آیا ناخنک چشم از بین میرود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
انگيزه كاری يعنی چه ؟دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
رفع خطوط پیشانی با تزریق بوتاکسدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین روش های برداشتن خالدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مکیدن انگشتدکتر کاملیا فرمند [ دندانپزشک ]
داروی ضد التهاب غیر استروئیدی برای تسکین درد و التهابدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
زاویه سازی صورتدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
عوارض عدم درمان شکستگی آلت تناسلیدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت