سوال :

سلام دکتر یه سوال داشتم. چند روز بعد از پیلینگ سطحی صورت می توان از کپسول های رواکوتان استفاده کرد؟ ممنونم یکی از اساتید دانشگاه میگفت که اگه چند روز بعد استفاده کنید کمتر از دو ماه باعث لک میشه اما پزشک پوست و موی خودم میگفت که مشکلی نداره چند روز بعد استفاده کنی


دکتر ظهیر عباس :

سلام. اولا پیلینگ سطحی مشکل ساز نیس البته مراقبت های لازم باید انجام شه تا دچار عوارض نشید. اما از نظر کتابی ُ پیلینگ عمیق یا لیزر حتما ۴-۶ماه بعد قطع آکوتان انجام شود که البته مطالعات اخیر این مطلب رو هم رد کردند و میشه انجام داد. [1395-07-27]


پاسخ سوال پزشکیصورت لک پوست

آدرس مطب : کشور عمان
تلفن : 33683931 - 076

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکاتی برای پوست های مستعد آکنه و جوشدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیزر جای جوش و لککلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز در مورد آزواسپرمی یا بی نطفگیدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
سونوگرافی مایع آمنیوتیک ( مایع اطراف جنین )دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
جوانسازی پوست صورت با لیزرکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
هیرسوتیسم زنان چیست؛ درمان هیرسوتیسمدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت