سوال :

سلام مدت دو هفته است که بدون درد ولی با مختصر سوزش ابتدا دفع آبکی همراه با خون روشن وسپس اجابت مجاز معمولی کمی یبوست میباشد سه ماه قبل همین مشکل را به مدت سه هفته داشتم که خودبخود برطرف شد ولی اکنون دوهفته هست که تکرار شده. ضمن تشکر از شما منتظرم علت را برایم مرقوم فرمایید.سپاسگزارم


دکتر زهرا سعادتی :

می تواند از علائم هموروئید داخلی باشد یکی از علل بروز هموروئید یا همان بواسیر یبوست است با رژیم غذایی پر فیبر و نوشیدن آب کافی از بروز یبوست جلوگیری کنید ترجیحا هر روز سر ساعات مشخصی برای اجابت مزاج تعیین کنید و وضیعت دفع خود را کنترل کنید [1395-11-08]


پاسخ سوال پزشکیدرد خون یبوست

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی شرایط تزریق خون در منزل تهران و کرجآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
خارش نوروپاتیک یا خارش عصبی چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علت منافذ باز پوست چیست؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
اختلالات مفصل گیجگاهی فکی (TMD)دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
درمان زانوی ضربدری با حرکات اصلاحیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سرطان (تومور) آلت تناسلی مردان (پنیس)دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تاثیر جراحی لیفت شقیقه در زیبایی و عوارض آندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لکه های قهوه ای روی پوست دست نشانه چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا می توان ژل و بوتاکس را همزمان تزریق کرد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت