سوال :

سلام من پسری25 ساله هستم تقریبا 8 سالی میشه قرص فیناستراید رو هرشب میخورم دوماه پیش ریزش موم رو قطع کرده بود اما 1 ماهی میشه دوباره شدت گرفته درضمن یه خورده سرم خارش هم داره و اون موهایی که از سرم میریزه شوره بهشون چسبیده . به نظرتون چیکار کنم.ممنون


دکتر هما فاتحی :

سلام شامپو کتو کونازول هفته ای سه بار مصرف کنید [1400-12-23]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو فیناستراید شوره

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت ایجاد شوره سر و درمان آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
کاربرد روش تصویربرداری ام آر آی چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
ملاسما چیست و بهترین درمان ملاسمادکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
علت و تشخیص مشکلات وابسته به درد مچ پادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دلایل رادیکلوپاتی گردندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
کف پای صاف ؛ نشانه ها ، علل و انواعدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چرا ریش دچار کچلی میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
در چه مواردی باید به متخصص پوست مراجعه نماییم؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت