سوال :

با سلام و خسته نباشيد من ٢٦ سالمه نزديك ١ ماهه كن تحت نظر دكتر راكوتان ٢٠ ميخورم ولي جوش هاي صورتم خيلي زياد و دردناك شده صورتم قرمز هم شده خيلي عصبيم كرده خواستم بدونم طبيعيه يابايد قطعش كنم؟


دکتر فاطمه عندلیب :

با سلام- چند هفته اول درمان با راکوتان ، ممکن است جوشها تشدید شود. تجویز آنتی بیوتیک در ماه اول مصرف راکوتان، تا حدی از این تشدید اولیه جلوگیری می کند. [1400-12-06]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاردرمانی در منزل برای کودکان و بزرگسالانآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
آیا وازکتومی می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
درد پایین کمر در بارداریدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
سونوگرافی آنومالی؛ نحوه انجام در خانهآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
تشخیص خال معمولی و ملانومادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
خال اپی درمال چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و درمان سردردهای تنشی توسط متخصصان طب فیزیکیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علت بیوپسی غدد لنفاوی گردن چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت