سوال :

با سلام دکتر من خانم 28 ساله با پوست سبزه و موهاي ضخيم مشکي هستم. در بيمارستان رازي کل بدنم رو به تشخيص پزشک کلينيکش يکبار با دستگاه وکتوس ليزر( براي موي زايد) انجام دادم. ميخواستم بدونم آيا به اندازه الکساندريت مفيده يا بگم دستگاهمو عوض کنه؟ نسبت به کارايي وکتوس کمي بد بين هستم و حس ميکنم جلسات زياد تري ميطلبه ... وديگه اينکه درد زيادي داشت . آيا ماده بي حسي وجود داره که بتونم تهيه کنم و اينقدر براي جلسات بعدي عذاب نکشم؟ ممنون دکتر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

از نظر اثر شاید الکساندایت کمی موثر تر باشد برای درد کرمهای زایلا پی هست که باید نیم تا یکساعت قبل درمان استفاده نمایید [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیلیزر موهای زائد موهای زائد

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توموگرافی کامپیوتری (CT)دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تاثیرگذاری الکتروشوک در اسکیزوفرنیادکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
مرطوب کننده پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی با الکترونیدلینگدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
ورزش و پوکی استخواندکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]
تامی تاک؛ راه حلی سریع برای شکم صاف و بدون چربیدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
درباره سندرم تیتز چه می دانید؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
انواع آسیب های قرنیه چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت