سوال :

سلام اقای دکتر من جوانی 23 ساله هستم که به دایا ریزش موی ارثی به مدت 3 سال بطور مداوم اقدام به مصرف قرص فینستراید 1 میلی گرم نموده ام ولی حالا نگران هستم که ایا ممکنه بخاطر مصرف طولانی این قرص عقیم شده باشم و یا دچار مشکل جنسی شده باشم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

عقیمی جز عوارض ثبت شده داروی فیناستراید نیست. احتمال کاهش میل جنسی با مصرف این دارو کم است. که بعد از قطع دارو برطرف میشود. [1401-05-19]


پاسخ سوال پزشکیدرمان ریزش مو فیناستراید

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اگر به درد و خشکی انگشتان دست مبتلا هستید این مطلب را بخوانید!دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه عواملی می توانند باعث دردهای مفصلی شوند؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
کاربرد واکسن گارداسیل در درمان زگیل تناسلیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
کاربرد داروها و محصولات بهداشتی در درمان ریزش مودکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
کیست تارلوف چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی با هایفوتراپیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
توضیحات کامل مراحل کاشت ابرو را در این مطلب بخوانیددکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت