آقای امید ترکاشوند - خدمات پزشکی در منزل

اجاره تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در منزل

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]آدرس وب سایت : www.omidesalamati.ir
آدرس مطب : تلفن مطب : -

گاهی برخی از بیماران شرایط بهبود در منزل را دارا هستند؛ اما برای این کار به تجهیزات پزشکی نیاز دارند. از طرفی خرید این تجهیزات بسیار هزینه بر و پس از مدتی بلا استفاده است. لذا بهترین روش، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل می باشد. در این صورت متقاضیان هزینه کمتری را برای درمان عزیزان خود متحمل می شوند. لذا هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ کاربردی، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل از خرید آن به صرفه تر است.تجهیزات پزشکی تجهیزاتی هستند که برای بیماران در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. کارایی این تجهیزات در خصوص درمان، پیشگیری، توانبخشی، چک آپ و غیره است. برای گرفتن یک تصمیم درست در رابطه با اجاره تجهیزات پزشکی مربوط به بیمار حتماً قبل از هر اقدامی ابتدا با پزشک معالج بیمار یا سالمند مشورت کرده و تجهیزاتی که پزشک توصیه می کند اجاره شود.

یکی از بهترین و باسابقه ترین مراکز ارائه خدمات پزشکی - پرستاری همچنین اجاره تجهیزات بیمارستانی در منزل، موسسه خدمات پزشکی در منزل امید می باشد. شما می توانید جهت ارتباط شبانه روزی با موسسه خدمات پزشکی در منزل امید از طریق تماس با شماره تلفن های 09399545088 - 09105545790 - 91016923-021 اقدام فرمایید.

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی

  1. بدون تحمیل هزینه زیاد برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز.
  2. عدم نگرانی از عدم استفاده پس از بهبود بیمار.
  3. بدون استرس انبار، نگهداری و آسیب به دستگاه ها.
  4. جایگزینی دستگاه در صورت خرابی.
  5. نصب توسط کارشناسان مرکز و پشتیبانی تجهیزات پزشکی.

تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در منزل

جرثقیل یا بالابر بیمار

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت الکتریک، امروزه استفاده بسیاری از تجهیزات مدرن پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی رایج شده است. دستگاه بالابر بیمار یکی از دستگاه های پرکاربرد و مفید در زمینه جابه جایی و انتقال بیمار می باشد. این دستگاه برای بیماران و افراد با ناتوانی های مختلفی طراحی شده است که به زندگی روزمره آنها کمک فراوانی میکند. از بالابر بیمار می توان برای حمل تمامی وسیله های سنگین نیز استفاده کرد.

تخت بیمارستانی و تشک مواج

تخت بیمارستانی تختی است که مخصوص بیماران بستری در بیمارستان یا منزل و یا سایر افرادی که به نوعی مراقبت درمانی نیاز دارند طراحی شده است. این تخت ها هم برای آسایش و رفاه بیمار و هم برای آسایش کسانی که از فرد مراقبت می کنند دارای ویژگی های خاصی هستند. ویژگی های معمول شامل ارتفاع قابل تنظیم تخت، بخش های سر و پاها، ریل های جانبی قابل تنظیم و دکمه های الکترونیکی برای کار با تخت و سایر دستگاه های الکترونیکی است.

تشک مواج یا تشک بیمار یک وسیله برای بیمارانی که به خاطر ناتوانی حرکتی در خطر ابتلا به زخم بستر هستند، کاربرد دارد. جنس این تشک از پی وی سی است و اجزای آن از یک موتور کمپرس هوا و یک تشک موج دار که قابلیت باد کردن را دارد، تشکیل می شود. تشک مواج با کمک دو کانال جدا فشار وزن بیمار را در نقاط مختلف بدن جابه جا می کند و باعث می شود تا فشار بدن بر روی یک نقطه خاص نیفتد.

اجاره تجهیزات پزشکی

دستگاه وکیوم برای درمان زخم

دستگاه وکیوم تراپی برای بیمارانی مورد استفاده است که زخم های باز، زخم های دیابتیک، و زخم های ناحیه شکم و بازو و زخم بستر، زخم های بسیار عمیق دارند. این دستگاه سرعت روند درمان انواع زخم ها کمک میکند. همچنین برای مدیریت در ترشح های زخم های عفونی و پر ترشح نیز کاربرد دارد. وکیوم تراپی یا روش استفاده از فشار منفی، تکنیکی است که با استفاده از پانسمان وکیوم، روند بهبودی زخم های مزمن، حاد و سوختگی تسریع می یابد. اعمال فشار بیشتر، باعث افزایش جریان خون شده و مایعات اضافی از زخم گرفته می شود. بسته به نوع و محل تشکیل زخم، این فشار به صورت دائمی و یا تناوبی به زخم اعمال خواهد شد. این شیوه درمانی، چند روز تا چند ماه قابل استفاده می باشد.

کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن همراه یا پرتابل یک نوع کپسول اکسیژن پزشکی است که اندازه کوچک و قابل حملی دارد و می توان آن را در بیرون از منزل و در طول سفر همراه خود داشته و فرایند اکسیژن تراپی را انجام داد. کپسول اکسیژن همراه برای بیمارانی مفید است که نیاز به استفاده مستمر از کپسول اکسیژن پزشکی در منزل و بیرون از منزل دارند و یا بیماران قلبی عروقی که به دلیل آلودگی هوا بایستی در بیرون منزل، از گاز اکسیژن خالص تنفس کنند.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خونشان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تأمین می کند. توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد. دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص (بر اساس اصل جذب سطحی نوسانی در فشار مشخص) جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال (پزشکی) بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد.

مانیتور علائم حیاتی

این دستگاه به وسیله سیم به بیمار متصل می شود و نمودار قلب و تنفس را در طول ۲۴ ساعت روی مانیتور نمایش می دهد. علائم حیاتی بیمار از قبیل میزان فشار خون، تعداد ضربان قلب، تعداد تنفس و میزان اکسیژن خون را ثبت می کند.

ونتیلاتور

بیمارانی که به طور موقت و یا دائم دچار مشکلات تنفسی می شوند، بنا به تشخیص پزشک می توانند از دستگاه های تنفسی استفاده کنند و ونتیلاتور یکی از این دستگاه ها است که به بیمار کمک می کند تا بتواند با این مشکل راحت تر روبه رو شود. ونتیلاتور در ریه می دمد و کمی فرصت می دهد تا بازدم خود به خود انجام شود.

بای پپ

بای پپ ها دستگاه هایی هستند که فشار مثبت جریان اکسیژن را در دو مرحله تأمین می نمایند. این دستگاه ها به این طریق کار می کنند که اکسیژن را با فشار بیشتر در دم تنفسی و با فشار کمتر در بازدم تنفسی به جریان در می آورند. به این صورت انگيزه بيمار برای انجام تنفس های عادی افزایش می باید و مستقل می گردد. علاوه بر این، در این دستگاه، سنسوری تعبیه گردیده که قدرت تنفس بیمار را حتی در ضعیف ترین حالت می تواند ثبت نماید. دستگاه بای پپ به کمک این سنسور متوجه می شود که بیمار قصد تنفس دمی داشته و با دادن اکسیژن لازم به محفظه، به او کمک می نماید. سپس در هنگام تنفس بازدمی اکسیژن به محفظه داده نشده و فشار کاهش می یابد. این طرز عملکرد دستگاه باعث تهویه بیشتر شش ها شده که حجم تنفس کاربر را افزایش داده و کار عضلات تنفسی را راحت تر می نماید.

ویلچر

در بسياري از بيماران مبتلا به اختلال حرکتي داشتن ويلچر مناسب جزء اصل زندگي اين افراد است.ویلچر یا صندلی چرخدار، وسیله ای است که برای افراد و بیمارانی که به علت سالمندی، بیماری نخاعی و یا ضعف شدید جسمانی قادر به حرکت نیستند کاربردی و مورد استفاده قرار می گیرد. معلولان و بیماران یا حتی سالمندان با این دستگاه میتواند به راحتی به زندگی روزمره خود بپردازند و به بیمارانی که قادر به حرکت نیستند، امکان جابه جایی می دهد. این دستگاه با انواع مختلفی وارد بازار شده است.

دستگاه ساکشن

دستگاه ساکشن می تواند برای تمیز کردن راه های هوایی از خون، بزاق، استفراغ و یا سایر ترشحات استفاده شود تا بیمار بتواند به راحتی نفس بکشد. ساکشن کردن می تواند از آسپیراسیون ریوی که می تواند منجر به عفونت های ریه شود جلوگیری نماید. در بهداشت ریوی ساکشن برای حذف مایعات از راه های هوایی برای تسهیل فرایند تنفس و جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها استفاده می شود.

دستگاه نگهداری نوزاد نارس

فتوتراپی یک درمان با نوع خاصی از نور است. گاهی اوقات از آن برای نگهداری نوزاد نارس استفاده می شود؛ زیرا به کبد کودک شما در از بین بردن و دفع راحت تر بیلی روبین از خون کمک می کند. هدف فتوتراپی این است که پوست کودک شما را تا حد امکان در معرض نور قرار دهد. دستگاه های فتوتراپی نور را از یک لامپ با شدت بالا به فیبر نوری می رسانند و معمولاً همراه با لامپ هالوژن، فلورسنت یا LED استفاده می شوند.

نکات قبل از اجاره تجهیزات پزشکی

انواع تزریقات در منزل شامل تزریق سرم، تزریق سرم مبتلایان به کرونا و تزریق انواع آمپول وریدی و عضلانی در منزل، در تمام نقاط تهران و البرز، به طور شبانه روزی و 24 ساعته، در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، توسط کادری مجرب موسسه خدمات پزشکی در منزل امید انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره تلفن های 09399545088 - 09105545790 - 91016923-021 تماس بگیرید


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

بررسی روش های صحیح بلند کردن اجسام

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

تاثیر ویتامین Dدر لاغری

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

فلج عصب صورت (فلج بلز) به چه وضعیتی گفته میشود؟

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

علائم اسکيزوفرنيا ـ قسمت دوم

دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]

لبهای خوش فرم و زیبا داشته باشیم

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

اقدامات احتیاطی در مورد مصرف راکوتان

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]

مراحل روکش

دکتر کاملیا فرمند [ دندانپزشک عمومی ]

سوچور سيلوئت سافت چيست ؟

دکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

تزریق استروئید در ستون فقرات گردنی

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت