سوال :

سلام من ۳۰سالمه تنبلی تخمدان دارم.مرکز ناباروری مراجعه کردم برا ۳ماه بهم کپسلو فرتیل اید برا تقویت تخمدان بهم دادن.بعد یک ماه مصرف پریودیم ۶روز عقب افتاد و تست بارداریم منفی بود اشگال نداره دو تا امپول پروژسترون زدم؟و اینکه قرص دوفاستون از روز ۱۵ پریودی مصرف کنم یا خیر؟چجوریه ک کپسول تقویت تخمدان مصرف کردم ولی بازم پریودیم عقب میفته.اخه میخوام باردار شم ولی خب عقب افتادن پریودیم منجر به افزایش تنبلی تخمدان میشه.


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. به مصرف داروها ادامه بدید.امپول پروژسترون مشکلی نیست.تحت نظر پزشک فوق تخصص ناباروری باشید. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیتخمدان

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان آرتروز لگن با تزریق پی آر پی در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
آیا طب مکمل و جایگزین در درمان سرطان پستان موثر است؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بوتاکس و درمان خطوط خرگوشی روی بینیدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
مزایای تشخیص پوکی استخوان با عکس رادیولوژی در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
توصیه هایی برای داشتن پوستی سالمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
پانچ جای جوش برای درمان اسکار آکنهدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری لوپوسدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
کم شنوایی - درمان هایی برای آیندهدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
انواع آب مرواریددکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت