سوال :

سلام وقت بخیر من الان ۵ سال که اقدام به بار داری کردم و هیچ نتیجه نگرفتم و هر چی دکتر رفتم و عکس رنگی دادم همسرم ازامیش اسپرم من ازمایش هرمون مشکلی نیس هرجا میرم میگن مشکلی ندلری نمیدونم چیکار کنم


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. این حالت ، ناباروری غیر قابل توجیه است و به هر حال جهت درمان آن و باروری باید به فوق تخصص ناباروری مراجعه کنید. آی یو ای گزینه درمان خوبی است.. [1400-05-24]


پاسخ سوال پزشکیناباروری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق چربی به شقیقه؛مزایا،ماندگاری و عوارضدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
تغییرات پیری صورت در اثر افزایش سن؛ علل و عواملدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی) چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
کاربرد و عوارض اولتراسوند بیضهآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
طول عمر اسپرم چقدر است؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت