سوال :

سلام خانوم دکتر خسته نباشید.من روز ۱۵ قاعدگی یدونه فولیکول ۱۷ داشتم و فرداش دو تا امپول هاچ سی جی زدم ایا با این فولیکول امکان باردار شدن هست؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. بله انشاله [1399-10-05]


پاسخ سوال پزشکیقاعدگی بارداری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فواید کربن تراپی با لیزردکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
ارتباط ایجادآکنه ( جوش ) با هورمون هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مسائل و مشکلات پوستی در دوران بارداریدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بیماری گال؛ علائم، تشخیص، پیشگیری و درماندکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آیا تزریق بوتاکس برای درمان سردرد و میگرن کارساز است ؟دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
ارتزهای ستون فقرات چه کاربردهایی دارند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پلکسر بینیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توصيه هايى براى جلوگيرى از ناخن جويدن کودکاندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت