سوال :

با سلام خانمی 39 ساله هستم با پوست چرب . در صورتم گزانتوما وجود دارد که با مراجعه با پزشک تعدای از آنها را با لیزر co2 برداشت و ایزوترتنت تجویز کردن برای ÷یشگیری از ایجاد موارد جدید. همچنین در ناحیه ÷شت و سینه اکنه دارم. آیا مصرف همزمان ایزوترتنت با انجام لیزر مشکلی ندارد؟ آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک همراه با ایزوترتنت هست؟ آیا لیزر موی زائذ را همرا با مصرف ایزوترتنوئین می شود انجام داد؟ با تشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

لیزر موی زاید مشکلی ندارد ولی لیزرهای تخریبی مثل دی اکسید کربن بهتر است انجام نشود چون ترمیم مشکل میشود [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اختلالات جنسی در سالمندان و روشهای پیشگیری و درماندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بکارگیری برنامه های توانبخشی در درمان آسیب های ورزشیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
روماتیسم ستون فقرات (اسپوندلیت آنکیلوزان) چیست؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا لیفت لب با تزریق ژل امکانپذیر است؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
میکرواسکالپ سر چیستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آپراکسیلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
انواع پروتز پنجه پا چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انواع عمل های جراحی اورولوژیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت