سوال :

با عرض سلام و خسته نباشید خدت شما، اقای دکتر 36 ساله هستم و مشکل پرکاری تیرویید داشتم که با ید رادیواکتیو کم کار شد،صورتم از زمان نوجوانی هیچ تغییری نکرده وهمونطور ثابت مونده و مردونه نیست وریش صورتم کامل نیست ایا با تزریق آمپول تستوسترون پوست صورتم مردونه میشه ؟و صورتم پراز ریش میشه ؟و اینکه پوست صورتم به صورت پوست پرتقالی مانند میشه ؟ببخشید اخرین سوال اینکه تزریق این امپول شنیدم باعث ریزش شدید موی سر میشه میخواستم بدونم چند درصد حدودا موهای سرم میریزه ؟خواهش میکنم کمکم کنید از شما متشکرم


دکتر رضا رباطی :

استفاده از این آمپول در این مورد اصلا توصیه نمی گردد [1395-10-19]


پاسخ سوال پزشکینوجوان تزریق پوست

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق در راندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
روشهای رفع خطوط، چین و چروک های پوست صورتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان بدون جراحی سندروم گیر افتادگی عصب دستدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اهمیت نتیجه پاتولوژی بعد از جراحی سرطان پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
پاک کننده های مناسب صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مقایسه برخی از روشهای جوانسازی پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تنگی کانال نخاعی و درد اندام تحتانیدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
دانه های فوردایس روی لب چه هستند؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت