سوال :

باسلام وخسته نباشیدجناب آقای دکتر.من پسر3ساله ای دارم که بیشتر وقتها گریه میکنه ومیگه چشمام میسوزه وبعداز3 الی 4دقیقه خوب میشه.ممنون میشم اگه راهنمایی کنیم.باتشکر


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب .معمولا این سوزشها چیز مهمی نیستند وشاید بعلت الودگی هوا ویا زل زدن به صفحه تلویزیون ویا صفحات دستگاههای دیژینالی باشد [1395-09-11]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکات مراقبتی در مورد مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بیماری ویتیلیگو چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بعد از کاشت مو چند روز باید استراحت کرد؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
ریزش مو و دلایل آن و بعضی راههای درماندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مراقبت های سه ماهه اول بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
ماموپلاستی افزایشی چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
درمان اسکار آکنهدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت