سوال :

سلام و وقت بخير دو سال پيش نزد پزشكى رفتم و به من گفت كه شماره چشمم ٠.٢٥ هست و عينك به من داد.بعد يه مدت گفتش كه خوب شده و نياز به عينك نيست.حدود پنج ماه پيش دكتر ديگر تشخيص به ضعيفى با شماره ٠.٢٥ داد ولى گفت كه عينك لازم نيست.در اين زمان به دليل مشغله كنكور و درس و عدم نوبت دهى قادر به مراجعه به پزشك نيستم و احساس ضعيفى در چشم دارم.ميخواستم بدونم كه همون عينكى كه دو سال پيش استفاده ميكردم رو ميتونم موقتا استفاده كنم يا اينكه ضرر داره و ممكنه بدتر شه؟ممنونم از شما


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب . شماره عینک 0/25 اصلا احتیاج مبرم به زدن ندارد و هیچ اجباری به زدن عینک هم نمیباشد . استفاده از همان عینک قدیمی در صورتی که باعث بهتری دید می شود هیچ اشکالی ندارد . زدن یا نزدن آن باعث بهتر شدن یا بدتر شدن نمی شود . [1396-03-10]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبت از مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
از کجا بفهمیم ریزش مو هورمونی است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پی آر پی در درد های عضلانی اسکلتیدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انواع درد پا و درمان آندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
ساختار بیضه ها و عملکرد آن هادکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
پیرگوشی چیست؟ قسمت سومدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
علت تاثیرگذاری آب درمانی در درمان دیسک کمردکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علائم پیشرفت کاتاراکتدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
مراقبت های بعد از جراحی پلکدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت