سوال :

سلام مادرم هفته پیش درد زیادی در سینه داشت و پس از رفتن به دکتر ازمایش ماموگرافی انجام داد و جواب ازمایش انجام سونوگرافی بود مادرم طبق گفته پزشک توده ای در سینه دارد که بعضی اوقات درد و سوزش دارد حال من خیلی نگران هستم که سرطان سینه باشد لطفا قبل انجام سونوگرافی که هفته بعد صورت میگیرد من را از نگرانی خارج کنید


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. جواب ماموگرافی رویت شد. اصلا جای نگرانی نیست. گاهی ممکن است بافت سینه در ماموگرافی خیلی خوب دیده نشود و از سونوگرافی تکمیلی استفاده شود . در حالی که بدخیمی ها در ماموگرافی کاملا مشخص هستند. با اینحال سونوگرافی را حتما انجام دهید. [1395-11-10]


پاسخ سوال پزشکیدرد سینه سونوگرافی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژن و جوانسازی پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
روابط جنسی در دوران بارداری و پس از زایمان چگونه باید باشد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
بیماری ژنیتال وارت چیست و از کجا بفهمیم به آن مبتلا هستیم؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
روشهای متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی برای درمان شكستگی مهرهدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پی آر پی در ناباروریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
علائم پوستی بیماری ایدزکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکات مراقبت از پوست در هوای سرددکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت