سوال :

سلام مادرم هفته پیش درد زیادی در سینه داشت و پس از رفتن به دکتر ازمایش ماموگرافی انجام داد و جواب ازمایش انجام سونوگرافی بود مادرم طبق گفته پزشک توده ای در سینه دارد که بعضی اوقات درد و سوزش دارد حال من خیلی نگران هستم که سرطان سینه باشد لطفا قبل انجام سونوگرافی که هفته بعد صورت میگیرد من را از نگرانی خارج کنید


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. جواب ماموگرافی رویت شد. اصلا جای نگرانی نیست. گاهی ممکن است بافت سینه در ماموگرافی خیلی خوب دیده نشود و از سونوگرافی تکمیلی استفاده شود . در حالی که بدخیمی ها در ماموگرافی کاملا مشخص هستند. با اینحال سونوگرافی را حتما انجام دهید. [1395-11-10]


پاسخ سوال پزشکیدرد سینه سونوگرافی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انقباض کپسولی در پروتز سینه به چه شرایطی گفته میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
آزمایش ناباروری مردان چگونه است؟ روش تشخیص ناباروری مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
عمل زیبایی کاشت مو چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
روش آموزش به ناشنوایاندکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
مشکلات جنسی در خانمهادکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
پرسش های متداول پیرامون میکرونیدلینگدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بررسی آسیب ریشه های عصبی گردندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
شکستگی آلت تناسلی مردان ( تجربیات جالب )دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت