شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین - پرتال اطلاع رساني

اعمال زیبایی در سیاستمداران

شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir

اگر قرار بر این باشد بگویید چه کسانی به ظاهر خود بیشترین اهمیت را میدهند، مطمئنا بازیگران و نیز مدلهای لباس و تبلیغات در صدر جدول خواهند بود؛ کسانی که با ظاهر خود درآمد سازی میکنند ، اما در بخشهای بالایی این فهرست ، باید جایی را هم برای سیاستمداران در نظر بگیرید؛ مردان و زنانی که برای رای آوردن نیاز به نظر مردمی دارند و نتایج تحقیقات روانشناسی رای دهندگان نشان می دهد ظاهر هم یکی از عوامل موثر بر انتخاب کاندیداهاست. در عین حال این موضوع باعث میشود در موقعیتهای مختلف؛ از جشن و سرور گرفته تا بحرانهای شدید، چهره این افراد در لنز عکاسان و دوربین فیلمبرداران، مناسبتر به نظر بیاید و پالس منفی به مخاطبان نفرستد. تا به حال جنجال های زیادی در مورد جراحی های زیبایی سیاستمداران به پا شده است، عده ای مخالف چنین عمل هایی هستند و می گویند یک سیاستمدار خوب باید با منش و عمل خود را محبوب کند ولی عده ای دیگر می گویند، به هر حال ظاهر یک بخش مهم ماجراست . اما نکته جالب اینجاست که خود سیاستمداران هنوز به این باور نرسیده اند که انجام عمل جراحی زیبایی برایشان کار درستی است. زیرا بیشتر آنها پس از اینکه جنجال های مختلف به دلیل انجام این عمل برپا شده است، مصرانه انجام عمل را تکذیب کرده اند و در این میان تعداد معدودی با افتخار انجام عمل جراحی را پذیرفته اند و از اینکه این کار را انجام داده اند هیچ شرمی ندارند.
با در نظر گرفتن این مسائل، سیاستمداران بزرگی در جهان به دنبال تغییر وضع ظاهری خود بخصوص صورت خویش هستند، اما معدود سیاستمدارانی هم هستند که به صورت شفاف و صادقانه انجام این تغییرات را میپذیرند، زیرا در ذهنیت این افراد اعتراف به عمل زیبایی میتواند باعث شود چهره بدی از گذشته فرد در ذهن افراد ثبت شود و تغییر زیبایی هم هیچ کمکی به فرد نکند. به این ترتیب است که این سیاستمداران اقدام به اعمال زیبایی را انکار می کنند ولی باز هم از رسانهها و برخی متخصصان ماجراجوی پلاستیک در امان نمی مانند.

در ایران معمولا بیشتر اینگونه مراجعات جهت کاشت مو یا بهبود پوست از جنبه زیبایی بوده است.به عنوان مثال بهره گیری از روشهای غیر تهاجمی در بهبود قوام پوست و جوانسازی از جمله تزریق بوتاکس و فیلر ، انجام روشهای کم تهاجمی مثل لیزرهای جوانسازی پوست با درجه خفیف و آراف و کاشت مو به شیوه ای که مانند سایرین با کوتاهی کل موها همراه نباشد و در دو یا سه جلسه با حجم کاشت کمتر ولی توالی بیشتر بدون کوتاهی موها انجام می شود.در مورد این افراد خوشبختانه نتایج ظاهری مثبت بوده و باعث جذب سایر افراد شده است. بزرگترین مشکلی که در ارتباط با این افراد روبرو هستیم این است که غالبا این افراد می خواهند سایرین متوجه تغییر شکل ظاهری آنها نشوند و تقاضای آنها حفظ رازداری در مورد عمل آنهاست که ما هم اخلاقا به آن متعهد هستیم ولیکن به عنوان مثال در مورد یکی از چهره های معروف سیاسی وقتی که عکس جدید او را صفحه اول یکی از روزنامه ها و عکس قدیمی او به همراه ادامه مطالب در صفحات داخلی آن روزنامه به چاپ رساندند خوانندگان متوجه تغییر ظاهری او شدند و یا در مورد یکی از کارگردانان معروف سینما که اتفاقا در یکی از فیلمهای خود نیز نقش ارائه کرده بود، از آنجائیکه پس از کاشت مو نقش یک فرد با سن کمتر از سن واقعی خود را بازی کرده بود، مردم با مقایسه او با فیلمهای قبلی اش به تغییر ظاهری او پی بردند.البته بر عکس آن هم موردی داشتیم که از مجریان معروف تلویزیون بودند و ایشان هنگام عزیمت به سفر حج این عمل را انجام داده اند و از آنجائیکه باید موها کوتاه باشد، تا زمان بلند شدن موها و رویش کامل کسی متوجه تغییر چهره او نشد. در این موارد با اینکه ما ملزم به رعایت راز داری بودیم ولی فعالیت هنری یا سیاسی این افراد باعث کشف تغییر ظاهری آنها شد.
سیاستمداران دنیا نیز از این اقدام بی بهره نبوده اند به عنوان مثال صدام حسین، رئیسجمهور اسبق عراق، یکی از افرادی است که شنیدهها از جراحی پلاستیک او خبر میدهد. به ویژه او در جریان مجروح شدن در اثنای جنگ ایران و عراق دست به این کار زد و هم اینکه پزشکان متخصص با استفاده از عمل جراحی پلاستیک افرادی را شبیه او درست کردهاند تا بتوان در موقعیتهای امنیتی یا تبلیغاتی از آنها بهره برد؛ بدلهایی که بعد از سقوط صدام مصاحبههای جالبی در مورد وظایف خود انجام دادند و رازهای جالبی از پشت پرده ماموریت خود افشا کردند.
معمر القذافی، رهبر سابق کشور لیبی هم دیگر فردی است که در معرض این اتهامات است. دامنه جراحیهای پلاستیک او البته بیشتر از صدام حسین بوده و ظاهرا او یکی از متخصصان خارجی را برای این کار برگزیده بود. نکته جالب این که ظاهرا او برخی عملهای جراحی زیبایی را در ساعات پایانی شب درخواست میکرده، گویی که فوریت زیادی وجود دارد و او لزوما باید «زیباتر» به نظر میآمده است. قذافی تا آنجا در این کار افراط کرده که یک رسانه خارجی با توجه به این عملها و نیز لباسهای متعدد او به او لقب «مرد مد» را بدهد. متخصصان میگویند احتمالا او از عمل بوتاکس استفاده کرده و همچنین شکل دور لبها، زیر چشم و میان ابروهای خود را بهتر کرده است.کمی بالاتر از لیبی، کشور چکمهای ایتالیا قرار دارد؛ کشوری که به بیثباتی دولتها مشهور است، اما در یک دهه اخیر آنکه بیش از هر کس دیگری به عنوان نخستوزیر ایتالیا دیده شده فردی به نام سیلویو برلوسکنی بوده است؛ ثروتمندی که چندی پیش به خاطر فسادهای متعددش از سنای این کشور هم اخراج شد، متهم است هم برای مقاصد سیاسی و هم در جهت فساد اخلاقیاش دست به جراحی پلاستیک زیادی زده است. کاشتن مو و تغییراتی در وضع چشمها، محتملترین تغییراتی است که برلوسکنی روی خود انجام داده است.
بالاترین مقام همسایه کناری ایتالیا یعنی فرانسه هم با چنین شایعاتی روبهرو بوده است. زمانی میگفتند ژاک شیراک، رئیسجمهور فرانسه، برای چین و چروکهای صورت خود، زیر چاقوی جراحان پلاستیک رفته است؛ شایعهای که هیچگاه تائید نشد. ظاهرا وقتی رئیسجمهور برای مدتی در انظار نبود، این شایعه پیچیده که او در کانادا مشغول عمل زیبایی بوده است.
شرق اروپا هم شاهد این بوده که رهبران، صورت خود را به تیغ جراحی بسپارند. ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه ظاهرا تنها فردی است در دنیای سیاست که تایید کرده برای زیبایی عمل جراحی پلاستیک انجام داده است. او گفته بینی خود را عمل کرده، اما رسانهها و پزشکانی هستند که بگویند پوتین دستی هم به زیر چشم خود کشیده و چین و چروک آنجا را برطرف کرده است.
اما در آمریکای لاتین هم رهبران زیادی هستند که جراحی پلاستیک انجام داده یا حداقل در معرض اتهامات عمل زیبایی هستند. دیلما روسف، رئیسجمهور برزیل یکی از این رهبران است. برزیل به عنوان یکی از قطبهای عمل زیبایی در جهان شهره است و جراحان خوبی دارد.
دیگر رئیسجمهور زن منطقه آمریکای لاتین هم در معرض چنین اتهاماتی است. خانم کریستینا فرناندز، رئیسجمهور آرژانتین ظاهرا قبل از انتخابات ریاست جمهوری دست به این تغییرات زده تا بتواند در نظر رایدهندگان تغییری ایجاد کند و تاثیری داشته باشد. متخصصان معتقدند جراحی بینی انجام داده است. شاید تغییراتی در ناحیه لب و ابرو هم ایجاد شده، صورت او هم کمی کشیده شده و تزریق بوتاکس هم انجام داده است. در این منطقه، یک رئیسجمهور مرد هم متهم به انجام عمل زیبایی است. پینرا، رئیسجمهور شیلی است که گفته میشود تغییراتی در ناحیه چشمها و نیز کل صورت خود انجام داده است.
کمی بالاتر در ایالات متحده غوغایی از نظر تغییرات و عملهای زیبایی برقرار است. متخصصان درباره باراک اوباما، رئیسجمهور اعتقاد دارند او هیچ عمل زیبایی انجام نداده، اما لازم است چنین تغییراتی برای بهتر کردن صورت خود انجام دهد. از آن سو، همسرش میشل اوباما احتمالا تزریق بوتاکس برای بهتر کردن وضع پوستش انجام داده است.
در میان نزدیکان رئیسجمهور، متخصصان معتقدند جو بایدن، معاون اول رئیسجمهور قطعا چند عمل زیبایی انجام داده است. شنیدهها از عملهای زیبایی متعدد هیلاری کلینتون حکایت دارد. از آن طرف، میت رامنی، نامزد جمهوریخواهان هم در معرض اتهاماتی چون بوتاکس است.
رهبر جوان کرهشمالی هم متهم به انجام عمل زیبایی است. البته برخی میگویند شاید تغییرات صورت این رهبر جوان از راه طبیعی بهدست آمده باشد. با این حال شاید در جامعه بستهای چون کره برای حفظ اقتدار رئیس کشور انجام چنین عملهایی نیاز باشد.

انجام امور زیبایی در سیاستمداران امری معمول است و این افراد هم مانند بازیگران می توانند و حتی محق هستند دست به اعمال زیبایی بزنند ولی از دیدگاه رسانه ای ممکن است نتوانند براحتی به این امر اعتراف کنند .به هر حال با توجه به جایگاه ویژه ای که دارند ممکن است به جهت شرایط بهتر رسانه ای دست به این گونه اقدامات بزنند.

طراحی سایت شخصی بستری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن کسب و کار، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را در دنیای وب معرفی نمایید. شما می تواند ساخت وب سایت خود را به ما بسپارید و در قبال آن به طور چشمگیری با افزایش رتبه سایت خود مواجه شوید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128883465 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

کاربرد لیزرتراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

مشکلات ایجاد شده برای ناخنها

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

بررسی آسیب ریشه های عصبی گردن

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

آیا می توانم بعد از لیزر موهای زائد شنا کنم؟

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سیاهی پشت کمر نشانه چیست؟

دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]

بیماری پلاک پیرونی چیست؟

دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سرطان بیضه شایع ترین سرطان در مردان جوان

دکتر امیر بهنام فر [ فلوشیپ جراحی سرطان های دستگاه ادراری و تناسلی ]

روشهای تشخیص سرطان سینه در مردان

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
دکتر محمد آذربایجانی

اعصاب ، روان و مشاوره


www.drazarbayejani.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت