کلینیک پوست صدف - پوست ، مو و زیبایی

آیا ابروهای کاشته شده میریزند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.sadafclinic.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف تلفن مطب : 32240827 - 031

ابرو یکی از مهم ترین اعضای صورت است که در زیبایی افراد نقش زیادی را ایفا می کند. به همین دلیل افراد همواره به دنبال راهکارهایی هستند که ابروهای خود را زیباتر کرده و ظاهری متفاوت به چهره خود ببخشند. کاشت ابرو یکی از روش های تأیید شده و اثرگذار برای حالت دهی به ابروها و حفظ زیبایی افراد است. ماندگاری این روش بسیار بالا است و می تواند یک زیبایی دائمی را به افراد هدیه دهد. در بعضی افراد ممکن است موهای کاشته شده پس از کاشت ابرو شروع به ریزش کنند و ابرو خالی شود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد و در بیشتر موارد قابل درمان است.

آنچه در این مطلب میخوانید

نکته ای که در خصوص روند بهبود و نتیجه کاشت ابرو باید به آن توجه کنید، چرخه رشد می باشد که با فراز و فرودهایی همراه است. شروع این چرخه بعد از دوران نقاهت بوده و تا یک ماه شما شاهد رشد جزئی ابروهای کاشته شده خود خواهید بود. سپس در اواخر ماه دوم یا سوم ابروهای کاشته شده می ریزند، البته این ریزش تنها تارهای موی پیوندی بوده و فولیکول های پیوندی در زیر پوست تثبیت شده اند، پس هیچ جای نگرانی نیست. پس از این دوره ریزش، چیزی حدود دو تا سه ماه موها در حالت استراحت خواهند بود و به ظاهر رشدی را در ابروهای کاشته شده مشاهده نخواهید کرد؛ اما از ماه چهارم رشد دائمی موها شروع می شود و نتیجه نهایی رشد کامل در ماه های دهم تا دوازدهم قابل مشاهده است.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علل ریزش ابروها پس از کاشت

دلایلی که بعضی از آنها به سبک زندگی و شیوه مراقبت فرد بعد از کاشت برمی گردد و بعضی دیگر مربوط به روش کاشت ابرو یا موهای کاشته شده است:

ضعف ابروهای کاشته شده

در بیشتر موارد، موهای کاشته شده برای ابروها بسیار ضعیف هستند و قدرت کافی برای رشد را ندارند. در نتیجه چند روز پس از کاشت می ریزند. این ریزش معمولاً ده تا دوازده روز پس از کاشت ابروها اتفاق می افتد و کاملاً طبیعی است. چراکه موهای ریخته شده ساقه های ابرو هستند و ریشه آنها هنوز سالم است. با رعایت دستورات پزشک و تقویت ریشه ابروها بعد از کاشت، موهای کاشته شده دوباره رشد خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. به یاد داشته باشید که نتایج واقعی کاشت ابرو ۸ تا ۱۲ ماه بعد از کاشت خود را نشان می دهند؛ بنابراین ریزش ابروهای کاشته شده در روزهای اول نگران کننده نیست.

کاشت ابرو

عدم مراقبت صحیح از ابروها بعد از کاشت

با وجود اینکه کاشت ابروها یک روش غیر تهاجمی است؛ اما یک نوع جراحی است، بنابراین باید زمانی اقدام به این کار کنید که فرصت کافی برای مراقبت از ابروهای تازه را داشته باشید و در دوره نقاهت به اندازه کافی از بدن خود مراقبت کنید. روزهای اولیه پس از کاشت روزهای طلایی برای تقویت موهای کاشته شده و حفظ آنها است. پس همه توصیه های پزشک باید به دقت رعایت شوند. در این روزها ممکن است کمی احساس درد و سوزش داشته باشید و محل پیوند کمی ورم کند؛ اما جای نگرانی نیست زیرا پزشک با تجویز داروهای مناسب آنها را کنترل خواهد کرد.

کاشت ابرو در کلینیک نا معتبر

کاشت ابرو یک عمل تخصصی است و باید توسط پزشک با مهارت، با تجربه و متخصص انجام گیرد. پزشک باید بانک موها را به درستی تشخیص دهد و موهای مناسب را طی فرایندی خاص برداشته و در محل مناسب در ابروها قرار دهد. فرایند برداشت و کاشت موها بسیار حساس و تخصصی است، بنابراین اگر پزشک مهارت و تخصص کافی برای انجام این کار را نداشته باشد، ریشه های موها در جای درستی قرار نمی گیرند و پس از مدتی می ریزند.

عدم بررسی علت کم پشتی و ریزش ابروها قبل از کاشت

کاشت ابرو روش های مختلفی دارد و همه این روش ها برای همه افراد مناسب نیستند. به دلیل اینکه کم پشتی ابروها یا ریزش آنها قبل از کاشت به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. دلایلی مثل افزایش سن، عوامل ارثی، مصرف بعضی داروها، سبک زندگی و… از عوامل ریزش ابروهای طبیعی در افراد هستند. پزشک قبل از انتخاب روش کاشت ابرو برای هر فرد، او را به طور کامل مورد معاینه قرار می دهد تا دلیل اصلی ریزش ابروها را پیدا کند. در بعضی موارد پزشک ممکن است پس از پیدا کردن دلیل ریزش ابروها و قبل از شروع کاشت، استفاده از برخی داروها یا رعایت بعضی موارد را توصیه کند تا علت برطرف شود.

پس از فهمیدن دلیل ریزش، پزشک بهترین روش را انتخاب کرده و در زمان مناسب کاشت ابروها را انجام می دهد. اگر در طول فرایند معاینه پزشک دقت کافی را به کار نبندد یا تخصص و مهارت لازم را نداشته باشد، علت ریزش ابروها را اشتباه تشخیص می دهد، بنابراین روش درستی برای کاشت انتخاب نمی شود و موهای کاشته شده قبل از اینکه قدرت لازم برای رشد را به دست بیاورند، شروع به ریزش می کنند. این موضوع به ریشه موها هم آسیب می رساند و امکان رشد مجدد موهای ریخته شده نیز وجود ندارد.

بارداری و شیردهی

تغییرات هورمونی در دوران بارداری بر روی موهای فرد تأثیر گذاشته و باعث ضعیف شدن آنها می شود؛ به همین دلیل زنان زیادی را می بینیم که در دوران بارداری ریزش مو و ابرو را تجربه می کنند. همچنین در دوران شیردهی نیز کمبود مواد مغذی در بدن مادر باعث تضعیف موها و ریزش آنها می شود. درصورتی که شخص قبل از بارداری ابروهای خود را کاشته باشد، موهای کاشته شده می ریزند. این امر طبیعی است و در بعضی موارد پس از طی شدن این دوران ابروها دوباره به حالت طبیعی برمی گردند؛ اما در مواردی نیز ممکن است نیاز به درمان مجدد وجود داشته باشد. به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که کاشت ابرو را زمانی که دیگر قصد باردار شدن ندارید، انجام دهید.

روند رشد ابرو بعد از کاشت ابرو

  1. مدت 2 6 هفته بعد از عمل، موهای کاشته شده می ریزند. جای هیچگونه نگرانی نیست. سپس موهای جدید از ریشه شروع به رشد می کنند.
  2. بعد از 3 تا 6 ماه می توانید رشد محسوس ابروهای خود را مشاهده کنید.
  3. بعد از 7 الی 8 ماه ابروهای شما کاملاً رشد می کنند و فرم آنها مشخص می شود.

کاندید کاشت ابرو

  1. یکی از معیار ها و شرایط مورد نیاز برای این که فرد متقاضی کاشت ابرو گزینه مناسبی برای انجام آن باشد این است که فرد باید دارای بانک موی مناسب در نواحی مختلف بدن خود و به ویژه پشت گوش یا پشت سر باشد. بانک مو باید دارای مو های باکیفیت و مقاوم بوده و ترجیحاً قطر زیادی نیز داشته باشد.
  2. افرادی که در اثر اتفاق و یا حادثه دچار جراحات در ناحیه ابروی خود شده و به واسطه آن مو های ابرو در آن ناحیه را از دست داده اند، می توانند از کاشت ابرو طبیعی استفاده کنند.
  3. فرد در برابر بیهوشی، معمولاً بیهوشی موضعی، بتواند مقاومت کند و حساسیت به این مواد نداشته باشد.
  4. افرادی که به دلایل ژنتیکی و یا در اثر بیماری های مختلف دچار ریزش مو در ناحیه ابرو شده اند، می توانند از پیوند ابرو برای به دست آوردن ابرو های پر پشت و جذاب بهره مند شوند.
  5. برخی افراد نیز ممکن است به دلایل طبیعی مانند افزایش سن و پیری دچار ریزش مو های ابرو شوند که می توانند با استفاده از کاشت ابرو طبیعی دوباره به ابرو های طبیعی و نرمال خود دست یابند و از آثار جوان کننده آنها نیز لذت ببرند.
  6. افرادی که از عدم تقارن ابرو های خود احساس نارضایتی می کنند و به همین جهت قصد ترمیم آن را دارند.

کاندید نامناسب کاشت مو

  1. افرادی که دارای اختلالات یا بیماری هایی مانند تیروئید هستند، در تولید هورمون نیز مشکل دارند. در چنین شرایطی، ساقه مو ضعیف شده و فرآیند ریزش آغاز می شود. لذا تا زمانی که این بیماری ها درمان نشوند، نمی توان پیوند ابرو را انجام داد.
  2. افرادی که مبتلا به بیماری آلوپسی آره آتا هستند.
  3. افرادی که مشکلات انعقاد خون دارند.
  4. افرادی که دچار آلوپسی توتالیس (ریزش موی کامل سر) یا آلوپسی یونیورسالیس (ریزش موی کامل بدن) هستند.
  5. افرادی که مبتلا به بیماری تریکوتیلو مانیا (اختلال مو کنی) هستند.
  6. افرادی که سابقه عوارض شدید مربوط به جراحی های زیبایی را دارند.

روش های کاشت ابرو

نکات قبل و بعد از کاشت ابرو

قبل و بعد از کاشت ابرو مواردی وجود دارد که باید انجام دهید و به آنها توجه کنید. اولین مورد این است که شما باید قبل از عمل به توصیه های پزشک خود عمل کنید. از آنجا که کاشت ابرو مانند کاشت مو است، باید قبل از عمل از مصرف مشروبات الکلی و داروهای ضد انعقاد خون خودداری کنید. باید از پوست خود مراقبت کنید و قبل از عمل از مواد آرایشی استفاده نکنید. بعد از عمل ممکن است ناراحتی هایی را احساس کنید که طبیعی است. باید به طور منظم از داروها و کرم هایی که پزشک برای شما تجویز کرده استفاده کنید. اگر به همه این موارد توجه کنید می توانید در طی 7 تا 10 روز ظاهر طبیعی خود را دوباره به دست آورید.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

درمان ریزش مو پس از کاشت

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در این رابطه وجود دارد این است که باید با استفاده از روش ها و دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک متخصص، به تقویت ابرو پس از پیوند طبیعی ابرو اهمیت دهید. تقویت ابرو کاشته شده باعث خواهد شد تا روند رشد ایده آل شکل گیرد، ریشه تارهای ابرو قدرتمندتر شده و استحکام بالایی به دست بیاورند.

تقویت ابرو پس از کاشت طبیعی ابرو به روش هایی مانند تمیز کردن، شستشوی درست، استفاده از ژل های نرم کننده و …، می تواند در نتیجه نهایی بسیار تأثیرگذار بوده و حتی مانع از ریزش مجدد یا آسیب آنها شود. می توانید ابروی خود را با استفاده از روغن کرچک یا سرم ابرو در طول شبانه روز، خوش حالت و سالم نگه داشته و به رشد آنها کمک کنید. برخی افراد برای تکمیل فرآیند ترمیم ابرو، نسبت به انجام مجدد عمل زیبایی پیوند موی طبیعی اقدام می کنند. لازم به ذکر است که کاشت مجدد جهت ترمیم ابرو زمانی نیاز می شود که به تقویت ابروی پیوند شده اهمیت ندهید.

عوارض جانبی کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو، مراقبت های قبل و بعد یا عوارض جانبی احتمالی برای کسانی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرند بسیار مهم است. در مورد عوارض جانبی باید این را بدانید كه ممکن است با علائمی مانند قرمزی، کبودی یا درد مواجه شوید. اگر به توصیه های پزشک خود عمل کنید، عوارض جانبی جدی را تجربه نخواهید کرد. عوارض جانبی احتمالی، موقتی است و به زودی برطرف می شود.

تزریق بوتاکس یکی از روشهای موقتی درمان تعریق می باشد که در کلینیک صدف اصفهان انجام می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

پیرگوشی چیست؟ -قسمت اول

دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]

صرع و دلایل صرع

دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]

پیلینگ چیست و چگونه انجام میشود؟

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

پیوند مو به صورت کاملا طبیعی

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]

نکات و اصول مهم تغذیه ای در ایام عید

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

سلامت مژه

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

کاربرد لیزر درمانی کم توان در شاخه های مختلف پزشکی

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

بررسی علت سیاهی پشت کمر و درمان آن

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

اهمیت مصرف آب در ورزشکاران

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت