سوال :

با سلام چند ماهی است که کف پای راست پسر هشت ساله ام یک توده زیر پوستی تشکیل شده است و کمی هم دردناک است در جواب سونوگرافی اندازه توده دوازده در هشت میلیمتر می باشد و شبیه غده هیپواکو تفسیر شده است ایا با دارو خوب می شود و یا نیاز به جراحی دارد؟


دکتر سید محمد رضا حکیمیان :

درود و ادب . لازم است معاینه انجام شود . به متخصص پوست یا جراح عمومی مراجعه نمایید . بسته به تشخیص گاهی جراحی و گاهی درمان طبی لازم است . [1400-01-18]


پاسخ سوال پزشکیپوست سونوگرافی جراحی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت قوس و گودی زیاد کف پادکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دلایل نازک شدن موها و راهکار درمانی آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
فیبرو ادنوم پستاندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
بررسی ایپدمیولوژیک آبستنی های دو قلو و عوارض نوزادان آنهادکتر ایرج حق شناس [ فوق تخصص بیماریهای نوزادان ]
مراحل و مزایای تزریق چربی به زیر چشمکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
اعتیاد چیست ؟دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
درمان ناباروری مردان در اصفهان + هزینه درمان ناباروری در آقایاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
چه غذاهایی برای جوش صورت مضر است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت