سوال :

سلام خسته نباشيد تقريبا ٢٠ روزه داروي روآكوتان رو مصرف ميكنم و سر وقت پ ر ي و د نشدم الانم كه شدم ١٣ روزه كه تموم نميشه ميخاستم ببينم از عوارضه قرصه و لازمه برم پيش دكتر زنان يا نرم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

خود داروی ایزوترتینویین باعث اختلال در پریود نمیشه. اما محتوایت قرص از جمله پروتیین سویا ممکنه باعث اختلالاتی در نظم پریود بشه. البته بهتره با مراجعه به متخصص زنان از لحاظ سایر علل اختلال پریود بررسی بشید و اگر چنانکه علل دیگری مطرح نیست نگران نباشید. [1401-02-19]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جلوگیری از خشکی پوست دست ها در اثر شستشوی مداومکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی در بیماری های زناندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
تزریق ژل به پیشانی؛ مراحل، ماندگاری، عوارض و هزینهدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
بررسی علت سیاهی پشت کمر و درمان آندکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
سونوگرافى داپلر ترانس كرانيال (TCD) چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
انقباض کپسولی در پروتز سینه به چه شرایطی گفته میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تأثیر تزریق ژل برای صورت لاغردکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
سونوگرافی اسکروتوم چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت