سوال :

سلام٢٩سال سن دارم يكم تير٩٥حاملگي خارج رحم داشتم از شهريور باتوجه به اينكه سونو وازمايشام خوب بود دكترم گفت اقدام كنم جهت بارداري الان سه ماه اقدام كردم پريودم منظم بود ولي اينماه پريود نشدم سه روز بعد اندازه يك روز لك خفيف داشتم تاريخ پنجم دي بتا دادم منفي بود سه بارم بي بي چك مشكل تخمدان هم ندارم بنظرتون بايد چيكاركنم همچنان جهت بارداري اقدام كنم يا تا ماه بعد صبركنم


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. پس از پریود شدن میتوانید جهت بارداری اقدام فرمایید.موید باشید. [1395-10-22]


پاسخ سوال پزشکیرحم بارداری قاعدگی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی درمان می شود؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تربيت كودك خجالتيدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
پر شدن ساق پا با تزریق چربیدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
آشنایی با انواع جراحی زیبایی صورت و بدندکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
درمان بدون جراحی سندروم گیر افتادگی عصب دستدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علت و درمان درد دنبالچه (کوکسی داینیا) را بشناسیددکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
درمان قطعی واژینیسموسدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
لیزر ای پی الدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت