سوال :

سلام٢٩سال سن دارم يكم تير٩٥حاملگي خارج رحم داشتم از شهريور باتوجه به اينكه سونو وازمايشام خوب بود دكترم گفت اقدام كنم جهت بارداري الان سه ماه اقدام كردم پريودم منظم بود ولي اينماه پريود نشدم سه روز بعد اندازه يك روز لك خفيف داشتم تاريخ پنجم دي بتا دادم منفي بود سه بارم بي بي چك مشكل تخمدان هم ندارم بنظرتون بايد چيكاركنم همچنان جهت بارداري اقدام كنم يا تا ماه بعد صبركنم


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. پس از پریود شدن میتوانید جهت بارداری اقدام فرمایید.موید باشید. [1395-10-22]


پاسخ سوال پزشکیرحم بارداری قاعدگی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربردهای کربوکسی تراپی پوست چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عفونت گوش زنگ خطری برای افراد دیابتیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
میلوپاتی گردنیدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تفاوت ژل و مزوژل در کاربردها، ماندگاری و هزینهدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
دررفتگی مادرزادی مفصل هیپ، دیسپلازی لگندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
افسردگی پس از زایماندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
سرطان آلت تناسلی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
رفع اسکار سوختگی و بخیه با بهترین روشدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
نحوه انجام سونوگرافی کالر داپلردکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت