شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین - پرتال اطلاع رساني

زیباسازی گردن با لیفت و لیپوساکشن

شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir

شل و افتاده شدن پوست گردن یکی از علائم نشان دهنده ی پیری فرد است که درمان آن با روش هایغیرجراحی دشوار است. چاق بودن فک و آویزان بودن پوست زیر فک (که گردن بوقلمونی نام دارد) معمولاً به سن فرد می افزاید و ظاهر او را مسن تر از آنچه هست نشان میدهد. لیفت گردن یک عمل جراحی است که برای سفت کردن پوست و عضلات شل و افتادگیگردن و همچنین حذف چربی های نامطلوب واقع در زیر فک طراحی شده است. این عمل به بهبود شکل خط فک و باریک اندام کردن گردن، کمک و ظاهری جوان تر برای فرد ایجاد میکند. به طور معمول این عمل با عمل جراحی لیفت صورت و تزریق چربی ترکیب می شود تا یک تغییر و تحول جامع روی صورت و گردن ایجاد شود و هماهنگی بین آنها افزایش یابد.در صورتی که تمایل دارید پوست شل و ول گردن خود را درمان کنید اما از طرف دیگر از ظاهر چهره خود راضی هستید و نمی خواهید پوست آن را بکشید، لازم نیست برای رسیدن به نتیجه موردنظر خود لیفت صورت انجام دهید. متخصصین ما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری پور عمل لیفت پوست گردن را انجام می دهند و بدون عمل لیفت صورت، پوست اضافی گردن را به صورت کامل حذف می کنند.
متخصصین ما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری پور نتایجی بیش از حد انتظار شما ارائه می دهند؛ آنها تضمین می کنند که شما بعد از عمل احساس راحتی، زیبایی و جوانی خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره 03136266851 با ما تماس بگیرید.

عمل لیفت یا کشیدن پوست گردن چیست؟
زیباسازی گردن با لیفت در واقع مجموعهای از روش های مورد استفاده برای بهبود ظاهر گردن است:
سریکوپلاستی (Cervicoplasty) عملی است که برای حذف پوست اضافی گردن مورد استفاده قرار می گیرد.
پلاتیسماپلاستی (Platysmaplasty) برای تغییر یا حذف عضلات گردن کاربرد دارد.
جراحهمچنین میتواند عمل لیپوساکشن گردن را انجام دهد تا چربی های اضافی گردن را حذف کند. در برخی موارد اگر روی پوست گردن شما خطوط و باند وجود داشته باشد، ممکن است تزریق بوتاکس پاسخ مشکلات شما باشد.

مزایای اصلی عمل لیفت گردن
سفت شدن پوست و عضلات گردن
حذف چربی های ناخواسته و غبغب زیر چانه
تا حد زیادی بهبود شکل ظاهری گردن و تیزی خط فک
ارائه یک پروفیل طبیعی و جوان تر برای فرد
پنهان ماندن جای زخم های عمل
بهبود اعتماد به نفس فرد

چه کسی برای عمل لیفت گردن کاندیدای خوبی است؟
ممکن است شما کاندیدای خوبی برای لیفت گردن باشید اگر احساس میکنید که:
داشتن یک گردن بوقلمونی ظاهر شما را خیلی پیرتر از آنچه هستید نشان می‎دهد
احساس می کنید که یک گردن چاق و غبغب (لینک به رفع غبغب) بزرگی دارید
خط فک ضعیف و نازیبایی دارید و می خواهید آن را دوباره جوان و زیبا کنید
گردن شما دارای پوست اضافی، باندهای عضلانی و چین و چروک است

قبل از عمل لیفت گردن
متخصصینما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری پور در طول جلسه مشاوره قبل از عمل لیفت برای جوانسازی پوست گردن، یک ارزیابی و معاینه کامل روی صورت و گردن شما انجام می دهند. آنها مشخص می کنند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای عمل لیفت گردن هستید یا خیر، سپس با توجه به اهداف خاص شما روش مناسبی برای شما تدارک می بینند. به منظور انجام مقایسه، قبل از درمان از گردن شما عکس گرفته خواهد شد. هرگونه عوارض و خطرات بالقوه نیز قبل از عمل به اطلاع شما خواهد رسید.

فرایند انجام لیفت گردن
به طور معمول این عمل حدود دو تا سه ساعت طول میکشد. البته در صورتی که علاوه بر عمل لیفت گردن، عمل های لیپوساکشن، لیفت صورت، لیفت ابرو یا سایر عمل های زیبایی نیز قرار است برای شما انجام شود؛ زمان انجام عمل می تواند طولانی تر از این باشد.
بسته به علت افتادگی پوست گردن شما، روش های مختلفی برای رفع آن وجود دارد:
رفعچربی اضافه ناحیه گردن با لیپوساکشن
اگر گردن شما فقط چربی اضافی داشته باشد و کیفیت و میزان سفتی پوست در حالت مطلوب باشد، ممکن است عمل لیپوساکشن به تنهایی کفایت کند. در طول لیپوساکشن، جراح یک برش کوچک در زیر چانه ایجاد میکند و سپس چربی اضافی زیر پوست را استخراج می کند. اگر در حین عمل لیفت گردن قرار باشد چندین عمل زیبایی دیگر نیز روی شما انجام شود، به طور معمول جراح کار خود را با عمل لیپوساکشن شروع می کند. در صورتی که فقط عمل لیپوساکشن برای شما انجام شود، حدود یک ساعت تحت عمل قرار خواهید داشت.

در صورتی که هر یک از مشکلات زیر را داشته باشید، یک عمل گسترده تری برای شما لازم خواهد بود:
گردن بوقلمونی
پوست شل و آویزان
آویزان بودن پوست زیر فک و داشت غبغب
وجود باندهای عضلانی در گردن (باندهای پلاتیسما)

رفع غبغب يا گردن بوقلمونی
اگرعضلات گردن شما ضعیف و شل و ول باشند، ممکن است باعث ایجاد غبغب یا گردن بوقلمونی شوند یا روی گردن شما باندهای عضلانی دیده شود.

جراحی عضلات پلاتیسما
برای اصلاح این مشکل، ممکن است جراحان ما عمل پلاتیسماپلاستی را به شما پیشنهاد کنند. جراح برش هایی در زیر چانه یا در زیر گوشه های شما ایجاد میکند تا به عضلات گردن دسترسی پیدا کند و آنها را تغییر دهد. گاهی اوقات حتی ممکن است برخی از عضلات برداشته شوند. جراح برای نگه داشتن بافت های عضلانی در محل خود، ممکن است از بخیه های دائمی استفاده کند.


لیفت گردن با آندوسکوپ

روش های جدید کمتر تهاجمی وجود دارند که در آنها جراح قادر است با ایجاد برش های کوچکتر و استفاده از یک آندوسکوپ (یک دوربین کوچک که به یک لوله نازک متصل شده است) عمل جراحی را تکمیل کند.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس به جای عمل جراحی، میتواند بخش های از عضلات پلاتیسما که باعث تشکیل باندهای عضلانی روی گردن شدهاند، را درمان کند. تزریق بوتاکس به صورت سرپایی انجام می شود و معمولاً در عرض 15 دقیقه به پایان میرسد.

رفع پوست اضافه گردن (عمل سرویکوپلاستی)
درست مثل عمل پلاتیسماپلاستی، جراح برای انجام این عمل نیز برشهای کوچکی ایجاد میکند؛ سپس مقدار پوست اضافی را برمیدارد و پوست را در محل مناسبی لیفت میکند. برشها با چسباندن بافت یا بخیه زدن بسته و پنهان میشوند. عمل سرویکوپلاستی بسته به پیچیدگی عمل میتواند در عرض دو تا چهار ساعت تکمیل شود. جراح محل عمل را با یک باند فشاری می بندد و حداقل به مدت یک هفته آن را باز نمی کند؛ البته ممکن است برای شما توصیه دیگری داشته باشد.

بعد از عمل لیفت گردن
ممکن است بیمار در قسمت تحتانی صورت و گردن، احساس کمی درد داشته باشد. متخصصین ما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری پور، برای شما داروهای مسکن درد تجویز می کنند. پس از گذشت هفته اول، معمولاً تیلنول (Tylenol) برای هرگونه درد و ناراحتی کفایت می کند.
بلافاصله بعد از عمل، کمی تورم و کبودی را تجربه خواهید کرد. همچنین احساس می کنید گردنتان سفت و بی حس شده است. این احساس کاملاً طبیعی است. بخش زیادی از کبودی و تورم در عرض چند هفته فروکش می کند اما بخشی از تورم و بی حسی ممکن است به مدت چندین ماه پس از عمل ادامه داشته باشد. برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی می توانید در شب ها از لباس های فشاری مخصوص گردن استفاده کنید.
برای دو هفته اول بعد از عمل، بیمار باید در هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهد و از کج کردن سر به سمت پایین یا حرکت دادن آن به این سمت و آن سمت خودداری کند.
متخصصین ما در کلینیک زیبایی دکتر جعفری پور، معمولاً یک هفته بعد از عمل شما را به ملاقات می پذیرند و بخیه های عمل را می کشند. در این زمان همچنین پزشک برای جای زخم های باقیمانده، دستورالعمل های مراقبتی به شما خواهد داد. ملاقات بعدی با پزشک بعد از گذشت 3 هفته، 6 هفته، 3 ماه و یک سال خواهد بود.

زمان مورد انتظار برای بهبود عمل لیفت گردن
بهبودی از این عمل مدتی طول میکشد و لازم است که در شما در طول این مدت از دستورالعمل های مراقبتی پیروی کنید. اکثر بیماران میتوانند بعد از گذشت 10 تا 14 روز به محل کار خود بازگردند.
اگر اهل ورزش خاصی هستید یا اینکه به طور کلی از لحاظ فعالیت فیزیکی فرد فعالی هستید، باید حداقل به مدت سه هفته منتظر بمانید و فعالیت زیادی نداشته باشید. هرگز برای بازگشت به فعالیت های سنگین، عجله نکنید! ارزشش را ندارد! شما زمان و انرژی زیادی برای انجام این عمل صرف کرده اید، پس برای دستیابی به نتایج کامل و بهینه به توصیه های پزشک عمل کنید.
نتایجبلند مدت عمل لیفت گردن
لازم است توجه داشته باشید که عمل لیفت گردن نتایج زیبا و طولانی مدتی به دنبال دارد اما اینها باعث توقف روند پیری نمی شود. داشتن یک سبک زندگی سالم و رعایت برنامه های مراقبت از پوست، به شدت به بیماران کمک می کند تا طول عمر نتایج عمل جراحی خود را افزایش دهند.

هزینه عمل لیفت گردن
به دلیل وجود تنوع در روش های جراحی که در طول عمل لیفت گردن انجام می شوند، هزینه عمل می تواند به طور گستردهای تغییر کند. همچنین هزینه ی دقیق برخی عملها می تواند از یک جراح به جراح دیگر متفاوت باشد؛ هر چند میزان هزینه ی زیاد، لزوماً به معنای بیشتر بودن مهارت پزشک نیست. عمل هایی مانند لیفت صورت، پروتز چانه، لیپوساکشن و بوتاکس می توانند به صورت پشت سر هم انجام شوند؛ این کار به مقدار هزینه های شما می افزاید زیرا عمل طولانی تر می شود.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

نقش آب در ورزشکاران

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]

تشخیص کرونا از طریق لاله گوش

دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]

مقایسه انواع غلات و کالری آنها

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

وایر گذاری در پستان به چه دلیل انجام میشود؟

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

شاداب و سلامت نگهداشتن موها در تابستان

دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]

سوء تغذیه در بیماریهای مادرزادی قلب - مقدمه

دکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت